söndag 2 september 2007

Bestämt & Dagens=)

höhö jaa gubbar, nu är de bestämt! såhär blir de: jag börjar media på måndag (alltså imorron) så jag kommer ju gå kvar på hedberska och jag hamnar i M:s klass och grupp (känns skitbra! då känner jag ju någon + att jag halv känner några till också där) sen så står jag på kö till musik på hedsberska (men står som tioende reserv=S sååå...jag kommer nog inte komma in där...) och sen står jag även som reserv på skavderns musik (där är jag första!) så nu kommer de blir bra...bättre än samhälle ekonomi...och jag vet, jag tänkte verkligen med röven när jag valde gymnasie men nu har jag bestämt att jag ska sluta älta de där! nu blir de såhär och i tvåan kommer jag kunna välja till musik på valbara kurser och så (om jag inte bytt till skavdern musik) och de kommer blir bra...
känner att jag har inge och skriva idag...så de blir en Dagens=)

Dagens frukost: på söndagar skiter jag i gröten;) så de blev te och macka=)
Du har på dig: svarta mjukisbyxor, grått linne och en svart v-ringade långärmad tröja över
Du längtar efter: ett par nya jeans, den 20 september, den sjukt snygga mössan och halsduken på Indiska, att IDOL ska börja och den 18 november=P
Dagens låt: Gravitation med Kent
Dagens dusch: blir ikväll efter träningen=)
Dagens frisyr: en helt vanlig hästsvans och luggen i ett hårspänne
Dagens smink: lite rough, conceler, lite mascara och läppsyl
Dagens händelse: fick 300 spänn av mormor och morfar=D jag behövde de verkligen! sen var (eller är fortfarande) jag hos morsan och käkade innan dom åkte hem...
Dagens planer: dagen har ju gått men ska träna snart och sen slå en pling till F som jag inte snackat med på...2 veckor (jag skäms!)
Dagens vill ha: halsduken på Lindex
Dagens saknad: julafton och F
Dagens drog: tuggummi
Dagens tråkigaste: har inte hänt nått spec tråkigt...
Dagens finaste: mina naglar, haha dom är sjukt fina just nu! långa men ändå lagom så att man kan spela gitarr utan att de låter balle=P helt perffa!
Dagens önskan: att jag fyllde år idag och att de var julafton imorron=/
Dagens måste: be farsan tvätta en vittvätt, annars blir de trubbel imorron när jag ska klä på mig=S
Dagens dricka: mjölk och te
Dagens köp: ett puder
Dagens mat: frukost och lunch/middag (nån blandning, blev mitt på dan)
Dagens sjuka: i näsan, den snorar så in i helvete!
Dagens kärlek: haha pengarna jag fick!
Dagens mående: brabra=)

imorron börjar bloggandet igen som vanligt=) tills dess, har de super bra! puss & kram<3

Inga kommentarer: