fredag 7 september 2007

This Is Me=)


jag har sett flera som gjort detta, man skriver typ egendomliga saker om sig själv...typ oviktiga mysko saker som man kanske inte visste om den personen, eller bara vanliga saker om sig själv=) haha, nu tror jag i och försig inte att de finns sååå mycket ni inte vet om mig menmen...kanske?;)


So, this is me:

¤ har absolut inga problem att sitta med fötterna på bordet vid tv:n och käka mat, men om jag sitter och käkar mat vid tv:n och någon annan än jag har fötterna på bordet blir jag svinförbanna och börjar typ skrika: ta ner fötterna! de är svin äckligt ju! jag sitter fan och äter, skulle du tycka de var fräscht om jag hade mina fötter typ i din mat när du käkar?

¤ är helt sjukt rädd för att få magsjuka, jag har fobi typ! jag pallar knappt när folk gör spyljud eller snackar om de... jag har ju haft magsjuka men de var grymt längesen jag kommer typ inte ens ihåg hur man spyr=S

¤ är sjukt flygrädd! jag får ont i magen bara att tänka på att någon gång i mitt liv kommer jag att vara tvungen att flyga=/


¤ är sjukt höjdrädd, och då menar jag sjukt! de är nääästan så jag tycker de är läbbigt att stå på en stol, mesig? jag? höhö ehh nää...=S

¤ måste ta varannat steg i trappor

¤ älskar att bli kliad på ryggen och armen

¤ älskar bilar, alltså godisbilar och sånnahära rosa hjärtan med ett rött hjärta i mitten=)

¤ har sämst humor enligt andra...BÄST ENLIGT MIG!=D

¤ haha älskar: Tjena kexet, sitter du här och smular?;)

¤ tror serra att jag ska dö om jag åker balder eller lisebergsbanan, men älskar kanonen!

¤ bölar för ingenting på filmer och tv-program

¤ är beroende av handkräm och läppsyl

¤ sjuger jämt och ständigt! tror fan jag sjunger när jag sover också=S

¤ de tar aldrig mer än 2 sek för mig att somna på kvällarna

¤ typ de bästa jag vet är att somna i soffan framför tv:n, både dag och kväll men mysigast är när de är kväll=) när jag flyttar hemifrån kommer jag fan inte behöva en säng, jag kommer jämt somna framför tv:n=P

¤ jag tvättar händern as ofta, vet inte varför=S haha men ni kan vara lugna, jag har inte tvångstankar och typ tror jag ska dö om jag inte gör de, men jag hatar när de känns som att händerna är smutsiga....+ att jag är så sjukt rädd för att få magsjuka=S

¤ säger bajs och balle och massa andra ord, och ja, jag är kvar i kiss och bajsåldern och har nog stannat där...men jag erkänner de=P

¤ svär sjukt mycket! kanske inte när jag skriver men annars...

¤ orkar sällan säga långa ord, så jag kortar alltid ner dom som typ: gadda, hedis, balla osv

¤ blir svinförbannad om jag är hungrig

jaa...haha detta är då en liten del av mig=) men inte allt, men ni som känner mig...aa känner mig=P haha och ni andra, får väl ta och lära känna mig;)

puss och godnatt<3

2 kommentarer:

IWriteSinsNotTragedies sa...

vadå inte tvångstankar ;P om du tvättar händerna för att du är rädd för att få magsjuka ;P

Anonym sa...

men de är ju inte riktiga tvångstankar fattar du väll?!=P skulle jag ha rikiga, skulle jag tro att jag skulle dö eller nått om jag inte gjorde de ofta, fattar du?