onsdag 19 september 2007

Bodylotions=D

jag älskar verkligen bodylotions! morsan har en som luktar helt för jävla gott, så jag lånade den efter att jag duschat förrut och nu luktar JAG helt för jävla gott och hela mitt rum...helt sjukt bra!=P

måste förresten berätta! jag trodde jag skulle dö förrut, på riktigt=O morsan har hängt en torkad bukett med blommor (skit fint verkligen=)) i svängen i trappen upp till andra våningen och förrut när jag skulle ner och duscha så gick jag där (men of course emelie, hur annars skulle du kommit ner?) också hade jag inte sett att den hängt där och helt plötsligt så känner jag typ nått som känns som hår som stryker mot nacken och jag skriker, rakt ut! jag trodde serra The Grudge kom eller nått (och ja, jag vet jag tror JÄMT att de är The Grudge när jag blir skrämd, men jag har värsta menet från när jag såg den filmen på bio tror jag=S=P haha!) och sen blev jag arg, va fan jag hade kunnat dött ju!=O typ ramlat baklänges och slått sönder mig själv eller nått, typ brutit kroppen eller vad som helst! de är farligt och ha blommor hängade i taket i trappor...

imorron blir de väster, eller Martina och jag ska dit vid lunch och käka med Anna och träffa henne lite, var grymt länge sedan nu...i lördags=O shit, länge länge! och som vanligt skolan och lite plugg när jag kommer hem lär de väll också bli=) måste ner på stan efter skolan också och köpa lite viktiga things, får ju peeeeengar imorron!=D men jag måste fan vara jävligt ekonomisk nu, ska köpa jacka och de kostar...jaja, de blir nog bra=)

nää ska socca på msn nu ett litet tag och sen blir de bedden, puss & godnatt!

1 kommentar:

IWriteSinsNotTragedies sa...

haha du ska inte se läskiga filmer :P du ska titta på barbie o svansjön ;P
haha ska bli as roligt imorrn ;P haha :D