söndag 30 september 2007

Söndag

ähh blev ett inlägg ändå, trodde inte att jag skulle palla sitta vid datorn idag och imorron hinner jag inte, så då skrev jag tisdag=) men, hade inge bättre för mig så jag skriver ett litet inlägg idag ändå=)

yes, to day är de träning som gäller=D har inte tränat nått på tre veckor, shit får fan ångest bara av att tänka på de=S men ikväll ska Martina och jag på skivstång (de är kämpigt! men grymt kul!) och sen till veckan blir de precis som vanligt=P känns asum!

laserhallen igår var kul, kom inte sista (yes!) både Ida och Martina trodde de=(
haha men jag visade dom att jag fan var en krigshjältinna;) eller nått=S kom 6 av 8...men de är fan bra de, höhö! blev inte så mycket efter de, vi stack hem men de var ganska skönt ändå, kände mig sjukt hemmaråttig igår=) stack hem och myste i soffan, käkade lite godis och kollade på Ondskan (den filmen ÄR sjuk! dom kastar bajs på varandra, så gör man inte!) sen när de var paus med nyheter och shit somnade jag och vaknade när den var slut, då typ kröp jag ut till badrummet (var helt stört trött!) borstade gaddarna och somnade om igen=)

hörs på tisdag nörds=) puss&kram!

Inga kommentarer: