onsdag 19 september 2007

Min onsdag=)

vaknade imorse, trodde först att de var fredag och sen när jag kom på att de var onsdag blev jag grymt arg och tryckte på snooz och somnade om, sen ringde den igen jag tryckte på snooz, ringde, snooz, ringde, snooz, jaa ni fattar? vi höll på så ett tag (alltså mobben och jag, haha jag är inte skitsofren) men när den ringt för fyrtioelfte gången så insåg jag hur jävla kissis jag var och sen hur mycket klockan var så då blev de snabba puckar upp och sen ner mot toan och köket=) fixade frukost, gröt;) sen blev de kö till badrummet, men jag kände mig typ hel lugn ändå även fast jag snoozat i nästan 40 min och även fast jag visste att jag skulle komma för sent så typ...ärligt talat jag brydde mig inte ett skit! när jag väl fick komma in till badrummet så tog jag de värsta lungt och fixade och trixade och sen stack jag upp och klädde på mig och fixade till mig, sen stack jag till skolan, men kom inte så himla mycket försent ändå, en kvart typ=) och hon märkte inget heller så att=D ´

sen resten av dan flöt bara på, maten var bajsäcklig, lektiornerna ganska softa och vi har inte så himla mycket läxor=) as najs! fast jag måste ändå göra lite engelska och matte idag, men inte så mycket och sen lite svenska men liksom varje ämne tar typ 15 min att göra så=P haha de är så skööööönt! jag hatar serra skolan och läxor, enda själet till att jag går gymnasium är att jag vet inte vad jag annars skulle göra på dagarna när alla andra är i skolan och för att jag får ju inga pengar annars, nu när jag fyller 16 så får jag ju studiebedrag...jag får balle på läxor och lektioner...men detta är fan soft, om de fortsätter på detta viset LOVAR jag att vara skit duktig och alltid göra mina läxor värsta bra=P haha!

ähh ska nog röra på sjärten och sätta igång med dom nu så kan jag leka sen=D hörs senare ikväll=)

Inga kommentarer: