söndag 23 september 2007

Sweet Child O' Miiiiiiiiiineee

sitter här och lyssnar på Sweet Child O' Mine med Guns N Roses och dricker te=) haha Filipha och jag kom på igår att de är den jag ska sjunga om jag söker till IDOL nästa år (yee right, som om att JAG skulle våga de? fast de skulle vara kul...kan inte någon anmäla mig utan att jag vet om de?) först sa vi Paradise City men ångrade oss och tog Sweet istället=P

jaja, idag har jag ganska mycket jag måste göra, eller...joo=) ska sätta igång med och renskriva historian nu (de är därför jag dricker te, är redan inne på min andra måste dricka te om jag ska palla göra lite läxor nu, är grymt less på läxor...haha inte för att jag gjort så himla många dom senaste verckorna men ändå!) sedan ska jag städa rummet, rensa igenom min garderob, och städa den, sen duscha, räkna några tal i matte (ligger redan efter=S not good...) och sen måste jag fixa till mina naglar också...jag tycker fan de låter som en bra dag, faktist=D tänk sen ikväll när jag ska sova, ligger jag där i ett nystädat rum, duschad, fixade naglar och ligger inte efter i matte längre och historian behöver egentligen inte vara klar förrns på tisdag men jag fixade klart den idag! suuuuper bra!

nää måste sätta igång, hörs senare!

Inga kommentarer: