söndag 23 september 2007

- Jag vill ha stoooora! (Wilma)

haha min lillasyster är helt sjuk! jag hade precis kommit från duschen idag och stod i mitt rum i bara underkläder också kommer Wilma upp:

Wilma: jag vill vara på ditt rum
Jag: visst
hon hämtar mina pennor och ett papper och sätter sig på golvet och börjar rita, och jag fortsättar att fixa och trixa, och helt plötsligt får jag sms, också tar jag mobben och sätter mig på sängen och börjar läsa de och ska svara, men då hakar mobben upp sig och jag blir skitförbannad och kastar den bakåt i sängen, men sen så vänder jag mig om för att hämta den och då lägger jag mig ner i sängen och svara och sen känner jag hur Wilma helt plötsligt står vid kanten av sängen och kollar på mig:
Wilma: vad är de där? också pekar hon på mina bröst
Jag: jaaaa bröst?
Wilma: varför har du sånna?
Jag: varför? haha jaa du, för att alla tjejer har sånna
Wilma: när jag blir stor ska jag också ha sånna där, stooora! och sen ska jag ha en sånn där(också pekar hon på min BH) fast den ska vara lila, och sen ska jag ha sånna kläder som du har, och sen sånt smink som du har och en mobil *ler mega stort*
Jag: haha okej, de blir skitbra!
min lilla skruttis=P hon är bara tre men snackar sjukt bra ändå!

hörs imorron, puss&godnatt!

Inga kommentarer: