fredag 7 september 2007

finaly fredag=D

de är så sjukt skönt att komma hem på fredagar! då vet man liksom att de är helg och man kan typ göra vad man vill och sova och...aaa jag älskar de!=P men innan jag kan göra exakt vad jag vill så MÅSTE jag städa mitt rum=/ känns lite bajs men alltså de ser...för jävligt ut! men de går ganska snabbt, sen efter de ska jag bara dega fullt ut!

fredagar brukar kännas mega sega och shit, fast denna fredag gick faktist ganska snabbt=P vi slapp både idrotten,svenskan och engelskan=) fast idrott är ju kul så de var lite bajs, men svenskan och engelskan=D för media treorna skulle typ ha 5-kamp med MP1A och MP1B och of course så vann vi, MP1A;) de var faktist ganska kul, vi trodde typ att de skulle vara as tråkigt men de gick=)
sen stack vi och käkade och kollade på när Vigor och resten av föreningarna hade nollning och alltså jag känner att jag ångrar mig faktist liiiite att jag drog mig ur den för liksom tänk:

dom hade att välja mellan ALLA ettor i sundsvall och dom valde ut 7 st och en av dom var JAG och jag känner liksom ingen i föreningen, och alla måste säga ja för att dom ska välja mig...och alla verkade vara hur schysta och roliga och balla som helst=) men när nollningen började, alltså då fan var dom inte schysta! jag var med på tisdagen på morgonen men sen drog jag mig ur, mes som jag är men alltså...nää, jag hade lungt kunnat skämma ut mig och typ haft på mig värsta sjuka kläderna och typ stått i matsalen och snackat om hur barn blir till eller berättat vilken jävla mensvärk jag har eller typ gått runt på stan och sagt massa mysko grejor till allt folk jag mötte eller alltså vad som helst! men alltså...nää de går inte att beskriva, när dom satte igång då sjönk själförtroendet till noll! man kände sig värdelös...men sen efteråt, fan va kul jag egentligen skulle fått de! dom har ju värsta festerna (haha: vääärsta festerna! fjortis jag äääär!) och F, som också nollades samtidigt som mig, han var så sjukt snygg och snäll! shit, han var så snäll när vi var på toa=)meeen, sen är ju jag en liten mes sååå jag drog mig ur...F-A-N vad massa skit jag skrivit nu!

nää nu måste jag städa rummet...hörs senare!

Inga kommentarer: