lördag 22 september 2007

Stan med filipha, vilken hit=D

blev lite ändrade planer, skulle ju egentligen ner på stan med morsan och Julle, men så ringde Filipha och sa att hon var i stan och undrade om inte vi skulle på stan, och självklart ville jag de=D har ju inte sett henne sen i sommras, och gud vad jag har saknat henne! min lilla flippis...jaja, så kom hem typ kvart över fem (tänk på att klockan här på bloggen ligger 20 min efter) så jag är skittrött verkligen! haha vi har sprungit runt i varenda affär och Filipha har nog shoppat nått i varje=) själv höll jag hårt i mina pengar (sjukt ovanligt, i know men idag var jag tvungen) och köpte "bara" fast de är lungt inte så bara egentligen menmen en jacka=P och damn va snygg den är! precis sån jag vill ha=D fast den är mycket snyggar i verkligenheten och på mig;) .....den var ju ful på bilden=/ blää, ser verkligen inte ut sådär in the verklighet=)

ikväll blir de Filipha, Anna och Martina för hela slanten=D ska snart hem till Filipha också ska hon, jag och Anna beställa Kina (usch va onyttig jag vart denna helg=/ igår pizza, idag Kina...inge skräpmat sen på ett tag) och sen senare kommer Martina=) vi ska bara käka och prata och mysa, Filipha åker ju sen igen på måndag tror ja=(

nää måste kissa nu håller på att kissa på mig! och sen måste jag sticka till henne=) får se om jag bloggar nått när jag kommer hem, beror på hur sent de blir och om datorn är på=)

Inga kommentarer: