torsdag 20 september 2007

Trött!

jag känner mig helt blåst just nu i hjärnan! är helt sjukt trött, och har vart de hela dan!


ungefär sådär, haha fast jag har faktist inte suttit upp och sovit (även fast de kännts som att jag skulle kunnat gjort de) blundade bara i 2 sek, haha "jag skulle bara vila ögonen" som jag brukar säga när jag somnar i soffan;) haha va tantig jag lät "som jag brukar säga..." ni får ursäkta alla fula bilder som jag ibland lägger upp på mig men alltså jag hatar att vara med på kort när man måste se normal ut=P jag vill göra nått fult och roligt på dom=) fast denna var jag bara allmänt trött på...fast de ser ut som att jag har jordens största läppar=O why gör de de? ähh, palla!=P

jag har förresten på rikitg blivit kär i Dixie Chicks låt I'm Not Ready To Make Nice, helt förjävla bra! har ni aldrig hört den? sorry, men då har ni fan missat nått! då äre bara att röra på sjärtnerverna och ladda ner den eller nått...

ähh ska lägga in lite ny musik på mobben nu och snacka lite me folket=) skriver mer imorron...puss & godnatt!

Inga kommentarer: