söndag 9 september 2007

Söndag

orkade inte sätta mig vid datorn och blogga igår när jag kom hem, jag var verkligen skit trött! M kom vid halv fem, då drog vi till Ica och köpte godis sen drog vi hem till Am och några till från klassen (nya) och käkade pizza, kollade på film och massa annat=P skitkul! haha vi spelade twister, alltså ni skulle ha sett hur vi såg ut! de var sjukt! och jobbigt, värsta träningspasset;) sen vid typ halv ett drog M och jag hem....

idag har jag bestämt att jag inte ska göra nått! absolut inget! eller håller på att städa rummet nu, skit noga! haha var tvungen atr ta en paus bara xD men sen efter de, då ska jag duscha och sen slänga mig framför tv:n och ligga och kolla på Vänner resten av dagen=) skulle egentligen vilja träna ikväll men min fot har damp! gjorde illa den grymt mycket i tisdags när jag körde skåprace på nollningen och sen dess har jag haft svin ont! och de stör mig, för jag vill verkligen träääänaaaa! har inte gjort de sen onsdags...illa illa!

aja nu måste jag dammsuga rummet och städa vidare...vi hörs senare=)

Inga kommentarer: