söndag 9 september 2007

Min mobb har en sjukdom

jag måste bara säga till alla som försöker eller har försökt ringa mig, de är fan ingen ide! de är nå jävla fel på mobben, för så fort någon ringer till mig så går de en signal sen står de: "ej besvarat" och sen bara stänger den av sig själv, och för den som ringer hörs bara: "de går inte att nå nummret du ringer" eller nått...
jag tänkte spec på igår kväll/natt, av någon anledning var jag sjukt populär då;) I dont know why, men många ringde mig då...men jag kunde ju inte svara=( + att jag var hos Am och jag hade inga pengar på mobben....men imorron, då jävlar! får jag ju simkortet till den nya och då kommer de lungt gå att ringa till mig, så då är de bara att sätta igång igen då;) becuse i LOOOVE when people ringer mig=)

imorron är de skola, alltså jag har gått två veckor och jag är redan helt jävlacpsjuktgaletgrymtballe trött på skolan! redan efter första dan, var jag less...de är ju skitbra! vi har liksom inte ens börjat få läxor och jag har BAAALLEEE!...hur fan ska detta gå? men en sak är sjukt bra, min klass är super! alla är hur balla som helst och jag trivs skit bra på media...fast jag kan inget! absolut inget! jag och M är en katta, shit...haha men de kommer nog gå bra=)

ähh ska nog socca mig lite på msn nu och sen sova=) hörs imorron!
puss & godnatt!

Inga kommentarer: