torsdag 30 augusti 2007

Torsdag

alltså jag blir så sjukt glad när folk lämnar kommentarer i bloggen!=P men dom i den senaste blogg inlägget har jag inte kunnat läst för datorn här, är ju som sagt sjukt seg! haha fast de är alltid bara A som skriver kommentar...men idag var de en som addade mig på msn, hon hade läst min blogg och tyckte den var bra och blev typ hel sugen på att börja blogga själv=P då har man lyckats;) haha, och hon verkar as trevlig och...aa, skitkul!

de med bytet av linje och shit alltså...jag berättar sen när jag bytt vilken linje de blev och så...men bort från samhälle ekonomi ska jag! annars kommer jag nog att...döö eller nått, närrå men alltså tråka sönder totalt!

har kommit igång med träningen igen som vanligt=) känns super bra! haha fast M och jag dör varje pass nu i början för vi har ju inte tränat så himla mycket nu i sommar:S så de är lite kämpigt...men vi börja får upp de igen, så snart kommer vi bli sådär fräscha och vältränade som vi var i våras;) haha!

bloggar mer om någon dag, hinner inte skriva nå mer nu=/ see you!
puss & kram!

1 kommentar:

Anders sa...

Hoppas du får roligt på den nya linjen, själv toktrivs jag på Skvadern natur.