torsdag 6 september 2007

mina dagar

alltså just nu ser mina dagar ut ingefär såhär:

¤ jag vaknar, znoozar i tolv år och pallar mig tillslut upp när jag känner att jag håller på att kissa på mig!
¤ springer ner för trappen mot toan, dör om den är upptagen annars övelever jag=)
¤ fixar min gröt, blir proppis och borstar gaddarna
¤ klär på mig, fixar mig och drar till skolan
¤ har lektioner och somnar
¤ lunch, men inte fan är jag hungrig (haha min gröt är bäst och nyttig! man håller sig i timmar=))men käkar lite ändå=P
¤ har lektioner...och somnar
¤ en lektion kvar och jag hungrar ihjäl!
¤ slutar typ 10 över fyra varje dag
¤ drar hem och kollar när de är middag
¤tar på mig mjukiskläder (jag pallar inte jeans eller vanliga kläder när jag kommer hem, då vill och blir jag en lodis=P)
¤käkar...nått, middag om jag inte ska träna och nått annat om jag ska träna för då hinner jag inte äta med resten
¤ tränar om jag ska de, eller nått helt annat om jag inte ska träna
¤ duschar och kollar på tv
¤ datorn
¤ somnar!

faan vad tråkigt! men man hinner inte så mycket mer och jag orkar inte...och sen när vi börjar få läxor kommer jag absolut inte hinna nå mera...men på helgerna försvinner alla typ "rutiner" och de blir roligar=P alltså på sommarlovet så fattade jag aldrig när de var helg, jag tyckte varje dag var helg men nu...då fan älskar jag helger!

men ska sova nu, så de blir fredag någon gång och helg=D yesyes....hörs imorron nörds!

Inga kommentarer: