lördag 22 september 2007

När är de min tur?

godmorgon=D tänkte skriva "vaknade nyss" men har vart vaken i en timme så=) men de låter så bra och börja så, hehe...
drömde inatt att jag fyllde år, och när jag vaknade blev jag arg för att de bara var en dröm=( jag känner att nu har exakt ALLA jag känner (typ) fyllt år, förtom JAG! nu är de faktist min tur, den 18 november smäller de! då blir jag 16=D och får börja övningsköra, shiiiit va jag längtar! jag vill börja köra biiiil! och sen får jag ju såklart massa presenter också, och tårta xD

jaja, jag räknar dagarn ner....

idag blir de stan för hela slanten=P ska fixa ny jacka (äntligen) och lite annat mojjs som jag verkligen måste ha, och sen om jag känner att jag har råd ska jag köpa en stickad kofta på HM eller Vero Moda och en ny mössa (förvånad?) =)

men nää får ta och röra på stjärten nu och borsta gaddarna och fixa iordning mig, skriver senare idag!

Inga kommentarer: