torsdag 20 september 2007

Hungrig som en varg!

jag är grymt arg! efter skolan så skulle Martina och jag ner på stan, för jag skulle fixa lite things, men gissa vem som kom på då att hon glömt koden till bakomatkortet? precis, JAG! så jävla typiskt mig! och morsan sätter ju in mina pengar på kortet...så de blev inga things fixade, och imorron hinner jag inte=/ får fixa de på lördag istället...men baaaallle ändå! jag behövde ju idag!

måste fan ha mat nu! jag är hungrig som en varg och har ingen energi kvar, har typ inte ätit nått sen frukost, de var skit äcklig korv på skolan, typ hård och ballig och slutade tio över fyra i skolan och då stack jag ner på stan i typ en halvtimme och sen hängde jag med morsan och handlade och kom precis hem nu...jag blir så jävla grinig när jag är hungrig, de är inte braaaaa!

måste plugga också...men inte så mycket=P fixa klart svenskan som jag ska redovisa imorron och fixa lite på historian och göra typ 5 tal i matte så är jag klar=)

skriver senare...

Inga kommentarer: