måndag 24 september 2007

Skolfoto=)

yesbox, jag har tagit skolfoto idag, och blev jag bäst som jag sa att jag skulle bli? njaaaaoooo kanske;) haha! alltså jag blev ganska nöjd, jag behöver i alla fall inte skämma skallen av mig när katalogen kommer, och de enskilda fotot blev bra=)

annars idag har de vart bra, var i skolan, slapp matten (skööönt!) trodde jag skulle få skita i ljud men inte fan tänkte han som jag, utan kom luffsande precis när Martina, Sofia och jag trodde att han var sjuk och skulle dra (bajs på han!) så jag fick härda ut i två timmar, men jag lyckades få klart lastbils upp också så=D yey me! var på kören också, sjukt kul att den börjat igen!=)

opps, måste fixa klart historian nu fort som fan! morsan har fått fnatt och ska ha family råd klockan 22:00=S mysko, menmen...

puss&godnatt!

Inga kommentarer: