lördag 22 september 2007

Min sjukdom

kom precis hem, och shit va mätt jag är och sjukt sockersugen! alltså jag har fått en sjukdom=O den gör att jag är sugen på godis dygnet om hela tiden! detta är fan en allvarlig sjukdom...men på vardagarna är jag sjukt bra och lyckas skippa allt vad godis innebär men på helgerna...no no, not good! men från och med idag (och jag LOVAR!) så kommer jag inte äta godis på fredagar eller söndagar, och absolut inte på vardagar (men de gör jag inte heller nu) utan de blir lördagsgodis, som när man var liten=) de blir bra....men ändå! just nu så är sjukdomen som värsta liksom, jag håller på att dö just nu....

kvällen annars har vart grym! vi beställde hem Kina till Filipha och satt där och käkade i hundra år=O=P (de är därför jag är så mätt!) sen så var vi så tjocka så då stack vi ut och gick i en miljard år, runt typ hela stan=P sen stack vi hem igen, och kom precis hem=)

tänkte nog palla mig upp till sängen nu, är grymt trött! puss & godnatt!

Inga kommentarer: