lördag 15 september 2007

Sen sist

hann inte bloggat nått innan jag drog till farsan som jag sa och sen har jag inte hunnit (eller pallat för den delen) att sitta vid datorn nått hos han heller, men inatt sov jag hos morsan så jag passar på att slänga in ett nu innan jag måste gå och fixa iordning mig=) ska träffa nördsen på stan klockan ett, och jag skulle egentligen upp kvart över elva men vaknade tio och kunde inte somna om=/ aja, imorron ska jag sova tills jag vaknar=) skööönt!

annars så har de inte hänt så himla mycket sen sist faktist, vart i skolan (alltid lika najs,inte lektionerna men rasterna och folket=P)
dagarna är sjukt långa och jag är död när jag kommer hem, och vi har börjat fått läxor nu och de suger min balle jävligt hårt! jag hatar läxor, de är så jävla onödigt! och dom som gjort matteböckerna har serra problem med att göra lätta tal, de är någon sjukdom dom har att dom MÅSTE göra svåra tal som jag fattar noll av=S skitjobbigt! och media lektionerna är jag och M en katta på! men lite haj börjar jag få...faktist=) men för överigt är de as najsbajs!=D

min fot är de fortfarande balla på och jag börjar bli sjukt less på de! (jag gjorde illa den på något sätt när jag körde skåprace förra tisdagen, och precis då kände jag inget men sen efteråt började de göra lite ont, sen på onsdagen så började de göra sjukt ont och sen har jag haft sjukt ont i hälen och runt hälen, jag kan inte ens gå på hälen jag går på nått mysko sätt med foten=S och sen när jag bara sitter ner så dunkar de i hela hekvetet!) och vi vet liksom inte vad de är heller, men morsan ska ringa idag...kommer inte ihåg vart nu men någonstans och kolla vad dom tror, om dom tror att vi ska åka in och kolla de eller om vi bara ska låta de vara...men jag vill att de ska sluta göra ont precis...NUUUUU! jag vill träna, jag känner mig tjock och hemsk!

igår kväll gjorde jag inte så mycket, åt middag sjukt sent! (trodde jag serra skulle dö) men gott var de, min wook=D sen skulle J och jag till morsan och sen när jag kom dit drog A och jag till OK och köpte glass sen stack vi hem och frossade i de och snackade om bajs typ=S=P hehe! idag blir de stan med nördsen och sen ikväll ska vi käka någonstans tsm, blir najsP=) var ett tag sen vi gjorde nått nu, och sen blir de hem till farsan igen...

nää men ska nog röra på sjärtnerverna nu, vi hörs nått=D

Inga kommentarer: