lördag 29 september 2007

Min helg...

var hemma hos Matilda igår med Anna och Martina=) vi skulle bjuda Martina på middag eftersom hon har fyllt år, de blev tacos och marängswich till efterrätt också kollade vi på Parfymen (den var ganska bra, men jag tröttnade efter en timme, fan den var ju två timmar och 20 min lång! sånt pallar jag inte + att jag höll på att somna) men de var mysigt=)

idag har jag vart på stan, gick runt i varenda skoaffär och letade efter skor men hittade inga! så jag tänkte precis skita i de och dra hem när jag hittade dom=D ett par svart stövlar, skit snygga! 380 pix och dom var mina=) helt suvve! sen hjälpte jag brorsan att shoppa upp hans pengar, han köpte grymt snyga kläder;) och nu har jag precis käkat middag, blev en ganska tidig middag idag=S jaja, åt nån mysko fullkornspaj från Findus, allt var gott på den förrutom ärtorna och potatisen...okej, jag trodde den skulle vara god för den såg god ut när jag köpte den men den smakade balle typ! hatar ärtor!

to night ska jag på laserhallen med min tjockis Ida=D Martina, Sussi, Amanda och några till från min klass och sen några från B, och sen får vi se vad som händer;) blir nog grymt kul=) fast jag orkar egentligen inte, eller jo de gör jag men jag har så sjukt ont i magen! haft de hela dan, måste fan ha en alvedon annars dör jag nog...har träningsvärk också, kan typ inte rörar mig, man ska fan inte ha uppehåll från träningen i 3 veckor, not good! (gjorde ju illa foten, så jag har inte kunnat tränat nått på 3 veckor=/) imorron blir de bara slapp och träning på kvällen, najsnajs=P

bloggar igen på tisdag, då kommer jag till morsan så då blir de som vanligt=)puss&kram på er!

Inga kommentarer: