söndag 16 september 2007

Bajs Dagens

pallar inte skriva nått smart och vasst;) så de blir en Dagens...
Dagens frukost: macka och te
Du har på dig: först pyjamas, sen efter duschen svarta mjukisbyxor & en vit t-shirt
Du längtar efter: pengar, att min fot blir bra så jag kan träna och min födelsedag
Dagens låt: Quite A Feeling med Sahara Hotnights
Dagens dusch: vaaarm, låååång & as härlig;)
Dagens frisyr: först kaos & sen efter duschen blöt och tråkig
Dagens smink: inget, så sjukt skönt!
Dagens vill ha: en smart jävel som kan göra mina läxor
Dagens saknad: jag har inte saknat nått idag...tror jag
Dagens drog: Extra tuggummi
Dagens tråkigaste: att de var balle på tv
Dagens finaste: jag kollade på nån dokumentär på tv om nyfödda som typ höll på o dö men dom överlevde och då grät jag...som vanligt=P
Dagens dricka: mjölk, vatten och te
Dagens köp: Vecko Revyn
Dagens mat: frukosten och sen lunch och sen tacos
Dagens sjuka: i min fot! den har serra probleeeeeem!
Dagens kärlek: gitarren=)
Dagens mående: lat, pms-barn och trött...men lite glad också=)

Inga kommentarer: