måndag 24 september 2007

Måndag morgon

alltså jag är sjuktmegabajsballepruppis trött...somnade typ tolv igår, men sen så vaknade jag kvart i fem imorse av att jag höll på att kissa på mig! de var kriiiiiis, så jag bara sprang ner på toa (smaaart emelie, toa, när man är kisssi;)) och sen när jag kom upp igen, kunde jag inte somna om, då blev jag arg! jag var ju super trött och behövde sova men de gick inte, men efter typ en timme somnade jag, och de var bra=) fick jag ändå sova en och en halv timme till...

annars är de en seg rövmåndag idag, de är grått och fult ute, vi har ljud (men om jag har tur slipper vi halva, yes!) och grafisk desig, drygt! och matte...
de är skolfoto också, och jag blir aldrig bra! i år ska jag bli bäst;)

nää måste röra på stjärten nu och börja fixa iordning mig...va fan ska jag ha på mig?! shit, de blir dagens promme=S
nått bra med denna dag?:...ska ha min nya jacka=)




Inga kommentarer: