lördag 8 september 2007

I Have A Sjukt Snygg Mössa!

alltså de är nå mysko med blogspot.com=S om jag publicerar ett blogginlägg typ halv tio så står att jag publicerat de kvart över nio...så de ligger typ en kvart efter=S jag gillar inte de...

menmen, köpte den sjukt snygga mössan på Indiska!=D OMG, va snygg jag är! synd bara att jag inte har min mobb, då hade jag kunnat tagit ett kort och visat=/ men om ni träffar mig så lär ni ju få se den=D men de blev ingen halsduk, jag har ju faktist redan en stor, stickad och svart så...men kanske en annangång=) sen kikade jag lite på jackor och sånt, de finns grymt många snygg som jag vill ha!...de kommer fan bli svårt när jag får penger den 20:onde och ska bya en=/ sen fikade jag, A, MO och M skit mysigt! jag älskar att fika på stan, jag vet inte jag tycker de är svin mysigt=P spec när de som idag är skit dåligt väder! typ regnar hela tiden och är grått och mulet...
förresten, jag måste berätta! min mobb blev ju stulen på skolavslutningskvällen, och sen dess så har vi hållt på och krånglat med den, vi skulle få en ny på försäkringen men försäkringsbolaget fick aldrig nå papper och de tog 70 år för dom när dom väl fått dom och gud vet vad....MEEEN! i onsdags fick jag en mobb på posten, och de är en ännu nyare än den som blev stulen=P i dont know why=S jag trodde jag skulle få samma...men då fanns de inget simkort i den, så nu har vi fått ringt igen och bajsat, men på måndag kommer ett simkort till mig och då kan jag börja använda den nya=D för jag har ju tre, så den nya funkar ju bara med tre kort för de är en tre mobb...så jag läääängtar!=D har haft en as dålig mobb i tre månder nu som man knappt kan ringa med=S

nää ska nog röra på stjärtnerverna nu, hörs senare ikväll!

Inga kommentarer: