fredag 21 september 2007

Ett mattegeni sökes

jag hatar datorn när den inte funkar! idag när jag kom hem tänkte jag skriva ett inlägg och då fick jag inte ens igång datorhelvetet! jaja, den funkar nu iallfall...och de är bra=)

dagen för övrigt har vart bra=) skola som vanligt, matte lektionen var dryyyg (jag fattade noll! jag tycker matte verkligen är skitsvårt! behöver skaffa mig ett mattegeni...) multimedia gick...haha sådär, som vanligt lyckas Martina och jag fixa nått så de blir fel och hakar upp sig, tror vi men sen när någon hjälper oss så visar de sig att de bara hade räckt med att vi tryckt på en knapp så hade de fixat sig och inget är förstört och de är ju bra, men då har liksom vi suttit där och dampat loss och fått hetts och blivit as förbannade för att allt bara försvunnit eller förstörts...men vi börjar bli bättre, vi lär oss=) haha de går sagt men säkert framåt;)

man märker verkligen, eller iallafall på mig när de är fredag jag är sjukt trött men ändå sjukt glad, gladare än vanligt=) hämtade Wilma på dagis efter skolan, vi kom hem typ kvart i fem då dog både hon och jag framför tv:n och Nickelodeon fram tills morsan och Julle kom hem, då stack jag och duschade och grejsade, sen vid typ halv åtta åt vi middag, sen blev de IDOL (jag älskar verkligen de programet=)) och sen deckade jag totalt! somnade och vaknade vid halv elva igen....

imorron blir de stan och massa köp=D känns braer i hjärtat;) puss & godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är ett mattegeni