söndag 12 augusti 2007

The Grudge i duschen?=S



jag kom precis ut från duschen och jag tror mitt hjärta seriöst stannad upp för en sekund eller två, de var hemskt! för jag stod och duschade och helt plötsligt kände jag typ hår på en av fötterna också kollade jag ner och fick se att de var svart hår som låg över hela min fot, och jag blev skiträdd, trodde allvarligt att de var The Grudge så jag bara skrek och var skit nära på att springa rakt ut från duschen och badrummet helt naked! (men jag gjorde de inte, som tur va) sen kollade jag ner igen och fick se att de var en av W:s barbiedockor som låg där med sitt hår på min fot!

och jag veeeet, jag är en mes! men jag är så sjukt lättskrämd! och igår kväll när jag kom hem så var de en som skickade ett Youtube klipp till mig på msn från The Grudge, och den filmen ÄR läskig och hemsk! jag såg tvåan på bio när den kom (i höstas eller när de nu var) och gissa vem som hoppade 40 meter upp från stolen när de bara gått 5 min? precis, JAG! men jag är fortfarande ballast istan, för jag ÄR sjukt modig ibland också;)

2 kommentarer:

IWriteSinsNotTragedies sa...

haha så typiskt dig ;P haha som när jag skrämmde dig igår ;P haha vad roligt ;P haha :P

Anonym sa...

haha de var inte roligt! haha de är så kuuul anna, de är bara du som kommenterar=P jag har fler läsare men de är bara du som kommenterar, tack=)<3