söndag 26 augusti 2007

Skinnjacka!

de har hänt en helt underbar sak...eller underbar och underbar men en grymt bra sak! jag har typ hela sommaren gått och snackat om att jag vill ha en skinnjacka: "men nörds lyssna! tänk er en skinnjacka och sen den där skitstora stickade halsduken på Indiska och den stickade mössan och sen väskan på Wedins och stövlarna (alltså inte gummistövlar) på Din Sko, shit va snyggt de kommer bliii!" ungefär så har de låtit mest hela tiden och till svar har jag fått nått i stil med: "och herregud! emelie, de är bara du som planerar sånt"
(ye right) men skinnjacka är så sjukt dyrt, men igår:
morsan: alltså emelie, du kan få 500 spänn till din jacka om du vill?
jag: ...
morsan: *ler*
jag: *försöker spela cool och inte le* (men misslyckas...totalt!) då kan jag ju köpa en skinnjacka!=D
morsan: jaa, om du vill de=)

men jag ska serra ta en sjukt stor funderare ändå, jag menar jag har ALDRIG haft ett plagg på mig som kostar 1200 spänn! jag är ju ett HM-fan, hälften av min gadda består av kläder som jag hittat på HM för 49,50 eller 69,50 eller 149 eller 199 men liksom 1200 spänn...om jag köper den så måste jag känna att jag verkligen kommer att använda den, sjukt mycket! så vi får se...men jag har ju fan snackat länge om en så...But, I let you know om hur de blir med den saken,för jag förstår att ni är sjukt intresserade;)

NU: borsta gaddarna, klä på mig, sen ska vi dra ut till IKEA och birsta och ikväll ska jag färga håret=) jag färgade de grymt blont i början av sommren och blev inte nöjd, så nu ska jag färga till den färgen jag brukar färga, fortfarande blond men mer guldig och varm=P hah förresten har min graviditet lagt sig (som tur är) så nu ser jag ut som vanligt igen hehe=P hörs ikväll!

Inga kommentarer: