måndag 13 augusti 2007

I am så smart!=D

idag, när jag skulle klä på mig så visste jag inte vilka kläder jag skulle ha, jag kände typ såhär: jag har vart hemma och degat i ful bajsfrilla och farsans gamla, sjukligt ful (men damn så coola!)addidas byxor (mörkblåa med tre vita ränder på sidorna, älskar dom!) och en ljusblå, stor mjukiströja (också skit ful! men as skön) osminkad och allmänt äcklig och ful (men jag har faktist duschat och borstat tänderna och bytt underkläder, de hör till saker som jag måste göra varje dag...eller duschen, de går ann varannan dag men helst varje...och jag veeet, INTRESSE SMURFFARNA ANTECKNAR JÄVLIGT FLITIGT NU;) ) aja så då kände jag att jag kanske ska ta på mig nått annat, mindre "sluskigt och fult" som min syrra kallad mina kläder sååå...jag rotade längst ner i min jeans hög och hittade ett par jeans shorts (eller shorts och shorts, typ piratbyxor) som jag hade glömt bort att jag hade, hehe även fast jag köpte dom för bara tre veckor sen eller nått=P och jag har länge velat ha ett par korta jeans shorts, de är så sjukt snyggt! då fick jag VÄRSTA iden! jag kapar av dom! och de gjorde jag...eller jag hade dom nu idag och ett linne och en grå luvtröja...liiiite finare än mina grymt fula addidas byxor=P men sen nu på kvällen kapade jag dom och DAMN va snyggt de blev! från ett par ganska fina ändå, piratbyxor till ett par GALET snygga, korta jeansshorts, som man sen viker upp såhär skit snyggt=D ibland är jag så smart;)

1 kommentar:

Anonym sa...

WOW :O igår.. så kapade jag av mina jeans som ajg ALDRIG använde till shorts med: D har dom nu ;o det äger :D maahhaa
<3