fredag 24 augusti 2007

Städpaaaaanik!

nu är jag hos morsan, så nu blir de bloggande som vanligt igen...iallafall tills på tisdag, för då drar jag in till stans city och farsan och jordens segaste dator=)

idag fick jag balle i huvvet=S (vilket i och försig inte är såå ovanligt att de händer...faktist någon gång varje dag menmen) jag kom hem till morsan, hade pusskalas med W (min lillasyster loooves me=D och saknar mig grymt mycket när jag inte är där...hoppas jag iallafall) sen skulle jag upp med ALLA mina väskor och saker och trust me de är gaaanska mycket de, we talking about me, emelie som kör med stilen när hon ska flytta mellan hennes morsa och farsa
"jag MÅSTE ta med mig heela min garderob, för jag vet aldrig vad jag ska ha på mig och sen så måste jag ha med mig tusen andra saker också" men när jag väl gått upp och ner några gånger så stod jag där, mitt på golvet på rummet och kände...PAAAAAANIIIIIK! solen lyste in och de flög damm runt i rummet, jag kollade ner på mattan och såg att de låg hårbollar, jag gick bort och kollade datorskärmen och såg...inget! vet ni varför? joo, den var helt täckt i damm! jag trodde jag skulle dö...på riktigt! då blev sjukt och jag började rå städa rummet, dammtorkade, dammsög och bytte sängkläder, sen duschade jag, fixade naglarna (även tånaglarna) och först då, efter tre timmar, med balle i huvvet...kände jag peace igen=) för jag pallar inte att vara uppe på mitt rum om de flyger damm och är hårbollar på mattan och shit, okej om de är stökigt på annat sätt, typ kläder överallt och så men damm, hell nooo! fast jag klarar av de hos andra, men absolut inte mitt rum...mysko=S

jag har mina mysko sidor jag med=P hörs imorron nörds, puss och godnatt!

2 kommentarer:

IWriteSinsNotTragedies sa...

du är sjuk!! jag fattar inte! jag skulle aldrig städa av frivilja! dammråttorna är ju dina vänner!

Anonym sa...

okej? jag tycker de låter som att de är DU som är SJUUUUK!=P om man tycker att dammråtter är ens vänner, menmen...=)