tisdag 28 augusti 2007

Jag har bestämt mig...

jag fryser verkligen häcken va mig! de är svin kallt här hemma, både ute och inne...och mina fingrar är som isbitar, skulle behöva vantar på mig=)

nu har jag verkligen tänkt över detta med om jag ska byta linje eller hur jag ska göra, men jag känner ändå hela tiden måste man gå gymnasiet? de suuuger ju! menmen, alltså de har alltid vart såhär självklart att jag ska gå musik och de har alla andra också trott för liksom varför skulle jag inte göra de? jag älskar att sjunga, gör de jämt! spelar gitarr så fort jag får tid (varje dag!) och har börjat lära mig piano nu=) (ehh och jaa, min family är sjukt musikalisk=P) men när jag kom in på musik så kände jag att jag ville inte gå de, jag vet inte varför=S men av någon anledning så ville jag hellre gå samhälle ekonomi (jag är dum!) jag som HATAR matte, var typ hur nära som helst på att få IG och hamna på IV, och man måste läsa ett till språk, jag hoppade av tyskan i åttan för att börja på svengelska för att jag höll på att få IG i eng och hade redan IG i tyska...då låter ju ekonomi verkligen skit bra! noot...
men sen så var jag även inne på samhälle samhälle och barn & fritid...men till sist blev de ändå samhälle ekonomi, för jag tyckte de verkade kul...nu när jag börjat känner jag mer och mer att: nää jag kommer fan inte palla ekonomi, jag pallar inte att läsa matte B och massa företagsekonomi och shit, de kommer gå åt helvete! och musik kan jag inte välja för de är ju intagnings skit på de och jag tackade ju nej till min plats (faan vad jag ångrar de nu!) och B&F vill jag inte längre.....då finns de bara samhälle samhälle kvar, och jag ska nog fan byta till de! om jag kan...men jag hoppas de=) för de kommer jag palla, visst jag kommer få jobba arslet av mig där med med italienskan (man måste läsa språk där med) och matte A och eng A och allt sånt, men inte lika mycket som på ekonomi...
och shit vad jag babblat på nu om massa skit som ni verkligen bryr er om;) haha om ni orkat läsa hela skiten är ni BÄÄST!

ska käka middag nu och sen drar vi till farsan,så de blir mindre bloggande nu på typ en vecka för farsans dator är ju balle...men nått inlägg lite då och då blir de=)

puss & kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är BÄÄST!

men jag måste säga även om det är lite elakt att du använde din hjärna väldigt dåligt som inte valde musik.

Anonym sa...

mycket intiresno, tack