torsdag 16 augusti 2007

Gitarr abstinens!

nu har jag mega abstinens! jag har inte spelat gitarr på hundra år!...MINST! och de är hemskt, jag brukar ju spela varje dag...men nu har jag vart på semma och shit + att min gitarr hos morsan är inge rolig att spela på, de är värsta korvljudet, eller de är de ju egentligen inte men jag är van att spela på farsan och i den är de värsta braiga ljudet!...men de är ingen ursäkt, bajs mig! gitarren måste känna sig sjukt övergiven, poor han...men idag, när jag kommer till farsan, då jävlar ska här spelas! tror jag ska ta med mig min gitarren dit också, så farsan kan fixa till den lite och så...kanske blir bättre då=) förresten har jag kommit på värsta namnet till min gitarr hos morsan, Jim! varför? för att jordens bästa skådespelare heter så (Jim Carrey) och för att Jim är kul och säga och för att de låter som ett gitarr namn, typ:
- aa va har du för gitarr då?
- nää jag har en Yamaha ja, du rå?
- jaha okej, eehh nää jag har ju en Jim vettu, värsta liksom;)
haha jag är så bra ibland...och bara för att jag är de, kan ni få en korvbild på min Jim=P och jag...åhh dom där pyjamasbyxorna fick jag i julas, de är dom bästa jag haft! men de blev ett stor jävla mega hål på dom i röven, vette fan hur jag lyckades men hål blev de och jaa, jag vet intresse smurffarna antecknar men jag var tvungen att berätta ändå=P

hörs senare idag, måste göra nått åt mitt liv, pallar inte sitta när nu...











Inga kommentarer: