onsdag 15 augusti 2007

Min daaaag!

alltså de funkar verkligen INTE att få till bilden...jag får väll byta bild då, men till vilken då? ähh fixar de imorron...

men vad har jag gjort idag då? joo, fixade som sagt frukost till W och mig som jag skrev förrut, sen försökte jag despirat att få till bilden (jag misslyckades, som ni kanske redan fattat=P) sen kom hon på att vi skulle leka Mamma, Pappa, Barn och jag skulle vara lillasyster och hon morsa och jävlar vad hon skrek och var arg på mig! hon sa att jag inte visste hur man lekte=S men de är klart jag vet de, jag är BÄST på att leka=P men de har hon inte fattat än...men efter en stund tröttnade både hon och jag på att leka och satte oss och degade framför tv:n=) sen när hon sov, passade jag på att sätta på mig bikinin och gick ut och stekte, så sen spenderade jag resten av eftermiddagen i min bikini, i trädgården med Lars Winnerbäck i öronen=) (morsan kom hem mitt på dan, så då kunde hon tjecka till W) sen nu på kvällen var jag iväg och tränade, alltså de känns verkligen helt sjukt skönt efter att man tränat!

men nu ska jag sova, hörs imorron=) puss o kram!

1 kommentar:

IWriteSinsNotTragedies sa...

det är mando diao på mtv just nu ;P haha ;P