söndag 26 augusti 2007

Skola imorron

håller på att färga håret, har precis satt i slingorna (de är sånt här, färgning och sligning i ett) så om 15 min är de klart=P de kommer blir braaa...de kommer bli mörkare än förrut, men fortfarande blont=)

och imorron börjas de igen, skolan...fast en sak känner jag ska bli ganska skönt, de är liksom alla "rutiner" alltså nu kommer alltid börja att hålla på som vanligt igen, jag kommer träna som vanligt, gå i skolan, ha en svullodag i veckan (nu på sommaren har de blivit minst 3 gånger i veckan, not good) sen träffa kompisarna (de har jag ju i och försig gjort hela sommaren men ni fattar) och liksom allt kommer börja rulla på som vanligt...de känns faktist liiiite skönt=) måste ju hitta nått posetivt med att börja igen=P

känner mig as cool inför imorron faktist, fast jag ska börja på en helt ny skola och i en helt ny klass...lite mysko, men så är de...kommer säkert bli de imorron när jag drar hemifrån...men de blir bra tror jag=)

nu ska jag snart duscha ut skiten i håret och sen tror jag de blir några Vänner avsnitt innan jag ska kojsa, ska upp bajs tidigt imorron=S under hur de kommer gå? puss & kram!

Inga kommentarer: