onsdag 15 augusti 2007

Onsdag

orkade inte blogga i morse, var för arg för att göra de...alltså bara för att bilden ser snopp ut så förstör den allt! jag har ingen lust att blogga nu bara för att den ser korv ut...eller jooo de har jag men ändå, varför kan den inte se ut som VAAAAAANLIGT FÖÖÖÖÖÖÖR?! aja...

men idag har jag vart på stan med A, F och M, fortsatte att utöka och förnya min underklädersgarderob, jag är så bra=P hittar typ underkläder på rea ÖVERALLT! och de är snygga också, inte fula och så som ingen vill ha utan snygga=P och rea its goood=D så de känns bra...sen köpte jag också ett sjukt snyggt nagellack=)

och ikväll ska jag till F, nördsen och jag måste ju passa på att vara så mycket som möjligt med henne nu, hon drar ju till Tärna på fredagmorgon....faan va jag kommer sakna den människan! nää usch jag vill inte tänka på de än, hinner ju träffa henne både idag och imorron innan hon drar=)

och nu är jag sjukt mätt! tror jag har gått upp 40 kilo, men palla...ska nog ta och måla på de nya lacket nu och sen ska jag nog dra till F=) får se om jag örsker blogga ikväll/natt när jag kommer hem, annars hörs vi imorron=)

puss & kram!




2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå, det är ju inte bilden som är fel på det är ju du som är tjock :P. 40 kilo :O

Anonym sa...

haha så kanske de är=P haha men jag tror inte de=P hoppas inte de=S