måndag 27 augusti 2007

Tant eller Fjortis? hmm...

alltså jag tänker inte berätta hur jag tycker de är på hedberska och den nya klassen...inte än iallafall...och jag har inget annat vettigt att skriva så då tar jag denna lilla thing=P hittade den på en annan blogg...


Tant eller fjortis?

· Lördagskväll: mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
myyys, jag älskar att typ bara ligga hemma med massa kompisar och bara kolla på film och mysa, jag är en sjukt mysig person;) hehe...
· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?

hemmafest...fast är man ute så träffar man ju nytt folk men...nää, hemmafest=)
· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?

fuuuuult öööööös!! fast inte på TV:n...men stereo och radio, damn=P
· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
mössa, of course! de är ju skit ballt med mössa=D och snyggt...
· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
beror faktist på vilken dag de är och vad jag bestämt att jag ska göra=) men självklart har jag hellre sovmorgon än är uppe bajs tidigt!

jag är nog lite mer tant än fjortis...men en sjukt cool och snygg käring;)

nörds, vi hörs imorron=) puss & godnatt!


Inga kommentarer: