söndag 19 augusti 2007

kommer inte på nån rubrik...

tjabba! har inte hänt så mycket sen sist jag bloggade, typ...målat naglarna, vart på stadium och lite på selångers, gud vilket händelserikt liv jag lever just nu!=P selånger var skit boring verkligen! vi stack dit, snackade lite me folket, gick runt och tittade och sen efter typ en och en halvtimme där så höll vi (eller åtminstonde jag, men resten också tror jag) på att frysa rövarna av oss, så då drog vi ner till stan och OK och köpte glass och stack hem till mig...

och idag har jag bara gått runt i min stora sunkiga pyjamas t-shirt, håret uppsatt i en grymt slarvig toffs mitt på huvvet och bara kännt mig så jäkla grymt, galet sexig och snygg;)
har solat lite också, eller ganska mycket=) satt ute och läste Linas Kvällsbok, och alltså I think I have a sjukdom or something, becuse jag har läst...5 böcker bara på denna sommar! de är mysko...och mer kommer de bli, har tredje Gossip Girl på G och sen en bok till...och jag som bara brukar läsa en bok PER ÅR! jag börjar bli, va heter de?...kulturell! nää, efter dom här två sista böckern då får de var nog och . SLUT! men de var najs och sitta ute, solade bena och fick en miljard fräknar i facet (igen?!) nu måste jag nog ha...2 miljarder eller nått, men de gör inget....
aja efter att ha suttit där i hundra år kände jag mig lagom fräsch, svettig och vaaarm, så de blev de duschen och kom precis ut därifrån=) så nu måste jag käka nått, håller faktist på att döööö lite av hunger! känns så jäkla skönt, de är bara jag och brorsan hemma idag, farsan kommer inte hem förrän ikväll....seeeent! skit najs!

imorron blir de birsta, birsta, biiiiiiirstaaaaaaaaa! och de är så bra, Monki har kommit dit och jag älskar den affären, dom har så sjukt snygga kläder! nä, nu måste jag bara dra och göra nått åt min hunger, jag kan ju faktist inte dö...de vore lite sorligt känner jag....

hörs nått när jag pallar med denna dator igen! puss & kram!

2 kommentarer:

IWriteSinsNotTragedies sa...

haha fem böcker på en sommar ;P haha de läser jag i månaden ;P

Anonym sa...

men de är du de!=P jag hatar att läsa böcker, men nu fan har de liksom hänt nått med mig=S