fredag 17 augusti 2007

The last night

igår var de verkligen helt sjukt kul! eftersom F flyttar idag till tärna och för att hon fyllde år i maj (hehe vi köpte ingen present till henne då=S) så bjöd jag, A, M och Ma henne på middag=) och som vanligt när vi ska käka tsm så kan vi ALDRIG bestämma vad vi ska käka, alla vi käka olika=P men tillslut så kom F på att vi kunde käka på Kina, så då stack vi dit och de var skit gott! haha vi kom dit sju och gick halv tio, vi bara började snacka om nya saker hela tiden, våra munnar gick så in i helvetes fort och vi garvade så vi kissade på oss typ, de var bara vi som hördes=P

sen efter hundra år var vi klar, då stack vi till donalds och käkade glass, sen gick vi runt lite stan, sen kom A på att hon ville stå mitt i rondellen vid IP så då stack vi dit och först skulle vi bara stå där i 2sek och sen dra men de slutade med att vi satte oss där och satt och snackade i tusen år till (och ja, vi är as nördiga och töntiga men fan va kul vi hade!=P) och sen efter ett tag kom den en Pizza Playa bil körande och då började vi snacka om vilka pizzor som är bäst och pizzabud och massa shit! och då sa jag på skämt: haha vi borde ringa Bite Line och beställa en pizza till rondellen vid IP! och M ba: jaaaaaaaa! de gör vi fan! också ringde hon på riktigt, fast dom hade stängt så de gick inte...

sen efter hundra år där så var vi tvungen att dra hem, för F skulle ju upp 5 idag och bajs, så då gick vi upp till mig (jag bor ju istan också=)) och sen stod vi utanför där och sa hej då i hundra år, haha och vi grääääät, de var skit sorligt=P vi kommer ju inte få träffa henne på minst 3 måndare, de kan hända att de går längre tid också, de är verkligen bajs! alltså hon och A är dom jag känt längst, dom känner liksom mig bättre än jag själv och nu så flyttar hon=( fast man kan ju ringa och vi ska åka upp och hälsa på henne och hon kommer ju hit med men ändå! aja vi hade kul igår iallafall=D

kommer inte blogga så himla mycket nu på typ en vecka, för jag är hos farsan nu och den datorn är helt sjukt , mega, fjant seg så den pallar man nästan inte med...men till nästa bloggshit, ha de bäst! puss & kram<3

Inga kommentarer: