söndag 26 augusti 2007

Svullo till max!

...kom sent, fast bara 5 min idag=) hehe...aja, gick och drygade runt på stan med nördsen, hittade (som vanligt) tusen saker jag ville ha, fick värsta kramp anfallen i röven och magen heeela tiden! kände som att jag skulle föda barn eller nått! MO och jag satt och kollade när A och M provade jeans och sa om dom var snygga eller not...
haha de var lite sjukt, vi var på JC också stod M i ett provrum och provade ett par jeans också stod de en annan tjej i provrummet brevid, också sitter vi på trappan utanför också sitter jag och kollar ner i min väska (man hittar alltid konstiga grejor där=)) och helt plötsligt så tyckte jag de lät som M sa: "hörru!" (hon säger de jämt när vi ska kolla in de hon provat) så jag ba: "aa?" haha och sen så kollar jag upp och då ser jag att de är den andra tjejen som står och kollar ut från provrummet och ropar på sin pojkvän=S hehe snacka mysko blick jag fick av henne...men jag kollade på henne, log och fortsatte att rota runt i min väska...

sen nu på kvällen var jag hemma hos A med M och kollade på Shrek 2, haha den gick på 5:an och jag hade inte sett den men dom hade de, men jag lyckades få dom att se den igen för typ 11 gången=) så då satt vi där och degade loss och svullade naturgodis och popcorn med dipp...fy fan alltså, jag har serra gått upp 50 kilo bara ikväll=P haha ni skulle sett min och M:s magar, de såg fan ut som att vi var gravida...OMG jag är nog gravid, jag fick ju värsta kramp anfallen idag på stan, både i röven och i magen och sen nu på kvällen så såg man de ju till och med=O shit, jag som inte ens kommer ihåg vem farsan är=S not good...vi kunde inte ens ha jeansen stängda, och när vi skulle åka hem så var vi skiträdda att vi skulle tippa när vi svängde med moppen hehe för att vi var för tunga, M och jag måste verkligen dra till Frikis och Svettis till veckan och sätta igång och träna som vanligt, som vi gjorde innan sommaren detta funkar liksom inte längre!

nu måste jag sova, hoppas graviditeten har försvunnit imorron...puss och godnatt!

1 kommentar:

gaygirl sa...

hallå, varför heter jag MO? fett fult ju? :O