lördag 11 augusti 2007

min plan gick i kras=(

har precis käkat min gröt och kollat på nickelodien, W satt och kollade och jag kände att jag kunde ju inte komma och ändra kanal när hon satt där först=) men nickelodien var också ganska bra haha...

jag trodde att de skulle vara värsta fint väder idag, men jag hade fel! de har regnat typ hela natten, och nu regnar de inte men de är mulet och bajs såååå....de blir ju lungt inget stek idag=/ faan också! de hade vart as najs...hade planerat att jag skulle ligga ute hela dan och sola och bara gå in om jag typ behövde gå på toa eller fylla på vattenflaskan eller nått=) men min plan gick i kras, och måste ändra den sååååå...

Dagens planer blir att:

¤ borsta tänderna
¤ gå runt med jordens fulaste frilla (orkar inte fixa, ska bara vara hemma)
¤ gå runt i myspys kläder
¤ kolla på nån film och MINST ett Vänner avsnitt
¤ rensa min väska (ingen kan slå mig i "skit i väskan" tävlingen...om de fanns en sån=) och flytta över lite grejor till den svarta (nu är de ju snart höst, då kan jag ju inte använda min sommarväska längre=)
¤ fixa till mina naglar
¤ kolla hur mycket de kostar att färga OCH klippa håret på Jess
¤ rensa ut mina gamla, fula, äckliga och söndriga underkläder och lägga in alla nya=)

jaa...de blir nog min dag de=) haha fan va dryg och tråkig den kommer bli! menmen, man måste ha tråkigt ibland också=P

hörs senare=) kramkram!

Inga kommentarer: