söndag 5 augusti 2007

Pulse


shit, jag var så sjukt rädd igår när jag skulle sleepa, jag och A hade sett Pulse på kvällen och den ÄR verkligen äcklig och hemsk! jag satt och skvatt hela tiden, flög 80 meter upp i luften och dooog... hon hade ju sett den innan så hon visste ju vad som skulle hända...jag hatar filmer man blir rädd av, de är skit jobbigt verkligen...blääää=P fast jag somnade ganska snabbt ändå...


idaaaaag...har jag fått tusen fräknar i facet, fast de är fint med fräknar så...=) sen har jag blivit brunar (yeeey meee=D) legat och stekt så in i helsike exakt hela dan! sen har jag plockat bääär, de suuuger! jag ska aldrig skaffa vinbärsbuskar...fast vi var ganska många som plockade så de gick fort, vi sånna tillfällen är de fan bra och ha många syskon=) annars också men...aa=P


sen skulle jag laga mat, de blev stuvade makkisar och stekt korv=D enkelt, bra och goooott! fast när jag skulle börja kom jag på att jag inte visste hur man gjorde stuvade makkisar=S sååå...A fick göra de så stekte jag...skit gott blev de iallfall;)


NU: Beeeeck! faan jag skulle ha duschat innan...aja får göra de i nån paus=) skriver kanske nått ikväll...ciao så länge nörds

2 kommentarer:

IWriteSinsNotTragedies sa...

Jag älskar Pulse <3<3

E.J sa...

haha ja, den var bra=) men fan va läbbig!