lördag 4 augusti 2007

Vibrerande säng

god morgon=) har precis käkat frukost ( grööööt, som vanligt=) jag är så bra!) drömde värsta sjuka drömmen inatt eller vid typ halv tolv för de var såhär: jag gick och la mig typ kvart över elva för jag var så sjukt trött! men jag ville inte sova, så jag låg i sängen och kollade på Vänner också måste jag har somnat för jag typ drömde att jag var nere i vardagsrummet och helt plötsligt började hela huset att skaka också var de bara A och jag hemma och vi fick värsta paniken! också kom A på att min mobb låg uppe på rummet och hon ba: men de kanske är den som vibrerar? också sprang vi upp också såg vi att de var den som vibrerade och då vaknade jag och då vibrerade hela min säng för att de ringde, och jag vette fan vem de var=S eller jag tror jag vet... jag svarade men jag hörde typ inte vad han så och jag orkade inte för jag hade ju precis vaknat...så jag la på igen=P och somnade om, sen vaknade jag typ vid tre och då stängde jag av Vänner och somnade om igen=)

Today händer? får se=) får ni veta ikväll...shit! dom spelar The Ark på radion=D Come let's pray for the weekend baby lalalalalalalalla....den är så braaaaa! nu spelar dom Natalie med Ola, den är faktist bra...va fan är de för kanal dom lyssnar på? dom spelar BARA bra låtar! innan The Ark var de tusen andra som man dog av för dom är så bra=P
....de är sommartoppen=)

hörs senare, pusspuss

Inga kommentarer: