lördag 11 augusti 2007

lagar mat=S

min morsa är amazing, hon sätter seriöst MIG på att laga middagen idag! jag säger bara: Stackars mina family, som sen ska äta denna middag=) för egentligen skulle hon fixa den men hon måste helpa L och J med byggställningen (vi håller på att måla om hsuet) jag är värdelös på att laga middag, eller jag är GRYMT bra på att göra min kyckling/kött wook(varierar) med nudlar och MASSA stark sås och grönsaker och shit! och sen stekt korv med makkisar, pommes, havregryns gröt och liksom sånt som alla kan, men inte svåra saker=S jag kan liksom inte ens göra köttfärssås eller nått...alltså när jag flyttar hemifrån kommer de blir wook, sallad eller pommes varje dag, ibland makkisar och stekt korv, och gröt såklart;)...haha jämt när jag och nördsen käkar tillsammans och vi orkar laga, (oftast blir de att vi beställer hem eller drar ut någonstans och käkar;)) så blir jag aldrig tillfrågad om jag kan hjälpa dom med maten eller nått utan till mig säger dom jämt: emelie, du kan väll duka? eller: ta fram nått att dricka! eller: skär sallad! meeen...någon måste ju göra de med, och de råkar vara så att jag är BÄST på just de=D så de gör inget=)

nuuu måste jag tjecka till såsen, så den inte dör och blir äcklig!

2 kommentarer:

IWriteSinsNotTragedies sa...

haha du kan ju inte alls göra makisar ;P haha de får ju jag göra ;P haha vad du är dålig :P

Anonym sa...

vanliga kan jag! men inte stuvade=P