tisdag 7 augusti 2007

Grå munkis=D

har precis kommit hem från stan och jag lovar, jag har hittat JORDENS snyggaste tröja! de är en grå munkis typ med dragkedja fram och sen har den as hög krage men ingen luva...fattar ni?=S skit snygg!=D såhär skit mjuk och as mysig! fast denna sitter tajt, men de var sånn modell och jag ville ha så=) men jag ÄLSKAR mysiga kläder, typ stora luvtröjor och mjukisbyxor och pyjamasbyxor, har de inte så mycket när jag är i skolan eller så men hemma, JÄMT! (går typ jämt och lånar brorsans tröjor och mjukisbyxor, bara för att dom är mycket större än mina=P) och sen bara sitta hemma med skit ful frilla och kolla på film och bara deeeega exakt hela dan!....de är en riktigt slappdag ala' emelie;) och varken morsan eller nån är hemma ....eller A och brorsan kan får vara de, för dom vet också hur man gör=P men resten BORTA=P shit jag måste ha en sån dag snart=)

ähh måste tjecka när bussarna går nu, ska iväg och träna=) känns as bra! shit, träna bort fläsket och få tillbaka mina muskler=P har inte tränat NÅTT på hela sommaren...eller jag har sprungit tre gånger men thats it!...okej och gjort lite sit ups ibland och så men de räknas inte...äh morsan skjutsar mig, najs slipper jag bajsbuss=)

hörs senare=)

2 kommentarer:

IWriteSinsNotTragedies sa...

haha de är ju roligt att åka buss ;P tänk man kan träffa intressanta människor :P haha nää usch de där lät mer som du ;P haha :P men de är sant :P iaf snygga pojkar :P haha ;p o vilket fläsk då? :O du är ju skit smal!!

E.J sa...

haha ja de gjorde de=P men jag skojade ju! jag tycker inte jag ör tjock! men liksom, du fattar=P känns as bra nu iallafall=)