fredag 10 augusti 2007

min semester med feta familyn=P

tillbaks! blev grymt kul ändå=) även fast Sthlm hade ägt tusen gånger mera!

Onsdag:
¤ shoppade loss i Gävle...eller okej, shoppade lite=) har typ bytt ut hela min underklädersgaderob mot nya, de var rea typ ÖVERALLT! så jag slog till=P sen två pyjamasar, en grå med korta shorts och linne med nått rosa tryck på och sen en svart, den också med korta shorts och ett linne men den var i spets...skit snygga! sen den gråa munkis jag snackat om=)
¤ hjälpte brorsan att shoppa upp 1500 spänn, skit lätt! vi går in i en affär, jag säger: " kolla denna! den var skiiiit snygg! prova!" och han: "aa, den var snygg!" eller: " haha du är sjuuuk! vem fan tar på sig en sån? glöm de emelie!"...ungefär
¤ käkade middag på Kina, skit gott!
¤ tillbringade kvällen på hotellet som var as lyxigt! shit, hade kunnat stannat där hur länge som helst! tyvärr sov vi bara där en natt=/ hade blivit för dyrt annars....men ändå! A, brorsan och jag sov i ett rum, vi satt och svullade i oss godis och chips hela kvällen och kollade på tv, snacka feeet man kände sig sen...eller rättare sagt jag! sen när vi skulle sova, gick de inte! min mun snackade om ALLT och INGENTING! och brorsan blev as förbannad! tillslut efter nästan två timmars oavbrutet snack (mestadels från mig, men grymt mycket från A också!) och efter tuuusen garvattacker som gjorde att mina tårar spruttade så somnade vi...

Torsdag:
¤vi stannade i Falun och jag lyckades shoppa upp ännu mera underkläder på rea=D och en grå och svart tröj/klänning på Were It och sen ett halsband=)
¤ höll på att svimma i bilen minst tusen gånger! de var så sjukt vaaaaarmt!
¤ A och jag gick ut och gick när vi kom till stugan, och de var hemskt! de var mörkt och vi gick längs en väg där de kom bilar ibland och jag började snacka om vad vi skulle göra om de kom en våldtäcks man eller nått och tog oss, A bara skrattade men jag lyckades skrämma upp mig själv=S så sen var de typ en fågel som prasslade inne i skogen och jag doooog! jag bara vände mig om och började tokspringa, sen efter ett tag vänder jag mig om och ser att A står kvar och as garvar! då blir jag svin förbannad först, för jag blev verkligen rädd! men sen gick jag tillbaka=) sen när vi var påväg hem så kom en grodda hoppandes och jag dog igen! blev skit rädd...jag är nog en mes=P...på riktigt...men en jävligt bra mes;)

Idag:
¤ drog till Edsbyn och träffade folket och sen på kvällen drog vi hem=)

Nu:
ska jag sova...eller ska nog kolla lite på Vänner eller nån film först, sen lär jag ju somna till de=) imorron får vi se vad som händer, hoppas de blir fint väder så man kan ligga ute och steka=P godnatt!

Inga kommentarer: