fredag 3 augusti 2007

Home=)

tjabba! har kommit hem nu från F:s stuga och jag kan ju bara säga att jag haft de suveränt! skitkul verkligen=P
vi har badat, och solat, spelat crocket, badminton, kubb, haft bollkrig i vattnet och damn, de måste verkligen vara helt sjukt bra träning! iallafall för benen, vi var helt sluuuuut efter en timmes springande och klängande i vattnet men shit va kul de var! så vill ni ha kul träning samtidigt som ni leker OCH blir BRUUUUUN? kör bollkrig i vattnet;) man är 2 lag och slåss om en boll, bus enkelt!
sen har vi...alltså de går inte att förklara allt vi gjort, liksom detta är bara de normala grejorna vi gjort hehe=P resten vill jag inte ens förklara, för de...man fattar bara om man var där;)har lärt känna lite nytt folk också, fast alla var typ 12-13 år och F:s lillebrors kompisar och snorjobbiga! men vi hade kul med dom ändå=P eller en som hette M var ett år yngre än oss...spec A blev sjukt förtjust i han;) haha förtjust, va fint de lät=)

sen höll vi på att hamna i slagsmål med en snubbe som hette Ted, han tog F:s skor när vi var och badade en kväll, för när vi skulle gå hem var dom borta och de var bara han och hans kompisar som hade vart där samtidigt som vi, haha så vi stack dit och bankade vett i dom...verbalt (visst heter de så? när man snackar inte slåss?) eller M rättare sagt, fy fan va arg hon var!:P hon var verkligen skit nära på att smälla till han, fast de var vi nog alla han var så jäkla ful och äcklig! (sorry, men vem fan tar ett par skor av en? + att när vi kom så stack han, hans kompisar sa att han blev rädd när vi kom hehe=P) men en av hans kompisar var sjukt snygg! vi blev lite kär...

aja kul hade vi=) nu ska jag nog snart sova, känner att jag är sjukt trött! även fast vi sov ganska mycket inatt=) hörs imorron...

puss o god natt!

1 kommentar:

IWriteSinsNotTragedies sa...

haha lite ;P haha mitt hjärta blöder ju ffs!!! :P