måndag 6 augusti 2007

Dagens...

jag har fan inge vettig att skriva idag (haha de har jag kanske aldrig?) så de blir en Dagens=P

Dagens låt: Hugger I Sten med Lars Winnerbäck & Socker med Kent...of course=P
Dagens dusch: blev aldrig av...sämst!, blir imorron istället=)
Dagens frisyr: bajs frilla blev de, en ful toffs!
Dagens smink: inget, låg ju stekte hela dan då pallar man inte smink...
Dagens klädsel: bikini, sen Puma shorts och pike tröja och nu pyjamasbyxor och linne=)
Dagens händelse: har inte hänt så mycket...kanske när jag föll ur hängmattan?
Dagens planer: dagen har ju redan gått, men låg och stekte som jag hade tänkt=P
Dagens vill ha: nya jeans...
Dagens saknad: jag har nog inte saknat nått idag...
Dagens drog: sooolen
Dagens tråkigaste: att vi inte ska till Sthlm nått i sommar, jag som var så jäkla taggad!
Dagens finaste: Music & Lyrics, alltså den filmen är så braaaa!
Dagens dricka: mjölk...som vanligt=)
Dagens köp: inget
Dagens mat: Subway och hallonpaj på kvällen...feeet mat, dåååååligt!
Dagens sjuka: typ...vet inte, shit de händer ALLTID sjuka grejer ju!
Dagens kärlek: Music & Lyrics=)
Dagens mående: bäst! och määäätt som en gås!

nä, nu nörds blir de nog sängen och Vänner=) hörs imorron pusspuss

Inga kommentarer: