tisdag 31 juli 2007

F:s stuga=D

snart drar jag till F:s stuga=P ska bli skit kul! först vare inte säkert att jag och M skulle med för jag hade lovat att vara barnvakt till W i veckan och shit, men de fixade sig och vi hänger med=D så A, M och jag drar dit idag... shit de är så kul där, haha sist vi var där, jag kommer aldrig glömma de!
som när vi:

¤ käkade tacos, de var de äckligaste jag varit med om=P
¤ gick på dass, de var värsta äventyret varje gång! haha=P
¤ var vi stranden och hoppade i slaim=S och jag försvann ner i en grop och trodde jag skulle drunkna i grönt äckelpäckel! men F och A räddade mig=)
¤ spelade poker, fy fan va arg jag var då!
¤ spelade monopol och alla mina pengar bara tog slut (men jag fick vara med ändåXD)
¤ gjorde... va var de?...pinnbröd!! haha!
¤ låg på golvet första kvällen/natten och hade så ont i magen att vi trodde vi skulle dö på riktigt...

de låter kanske inte så kul om man läser eller hör de men om man var där=P haha!

ähh nu ska jag packa färdigt och sen...vet jag inte=) kanske måste åka då...bloggar mer på fredag när jag kommer hem=)

puss och kram nörds!

Inga kommentarer: