söndag 15 juli 2007

bakdag=)

















såg precis klart på Beck - Mannen Utan Ansikte, den var bra, har aldrig sett den...hehe ganska efter jag kände mig, alla i mina familj hade typ sett den minst 2 ggr och jag zero=P menmen...gjorde jordens godaste kaka idag också=D haha jag lyckades! jag fick typ fnatt i morse, jag visste att jag inte skulle göra nått spec idag, och de var liksom inte så soligt ute så jag kunde inte ligga o steka och då tänkte jag: Jag bakar! så då gjorde jag typ nån chockladmums eller va fan de hette=S svin goda! och sen gjorde jag ananaspaj, alltså den är typ...god=D ni måste smaka...jag kände mig sjukt morsig hehe stod och bakade och lyssnade på Rix Fm och sjöng med=P skit snyggt! faktist...

här är förresten några bilder från torsdagen på P&L, jag orkar inte lägga ut ALLA bilder de är typ 300 sammanlagt från alla dagar=S=) men några...dom kom visst först, skit texten skulle vara först menmen...där är dom iallafall=)

Inga kommentarer: