tisdag 3 juli 2007

Tisdag

shit, jag är verkligen tröööött! jag visste ju att jag var tvungen att gå upp idag, visserligen inte as tidigt men tidigare än vanligt=) men ändå gick jag o la mig typ...halv två, och igår var jag helt sjukt trött efter Peace and Love och så(man blir verkligen trött då, sover typ inget!)...hade nog behövt lagt mig i tid igår.... sen väcktes jag av sms vi typ kvart över två, fast de var av T så de gjorde inget, blev bara glad=)

meeeen... va händer idag då? egentligen vill jag bara ligga hemma i trädgården och sooooola=D är hur bra o varmt väder som helst! men J och jag ska ner på stan o träffa morsan vid kvart i tolv o käka lunch...fast de är kul de med=) o sen ska vi nog gå lite på stan, ska köpa en tröja o så och sen tar nog J och jag bussen till W:s dagis o hämtar henne=) så slipper hon vara på dagis till sist idag igen, jag är en bra syster;)

NU: duuuschen! känner att jag måste skynda mig lite nu, hehe jag ska duscha(de tar typ 20 min) och klä på mig o göra iordning mig och vi måste dra vid 20 över 11 för att vara nere på stan tills vi ska träffa morsan sååå....snabba puckar nu! ciao<3

Inga kommentarer: