fredag 6 juli 2007

Fredag = bajs!

okej denna dag började baaaajs! väcktes halv nio av att morsan ringer(somnade typ...vet inte men var uppe till tusen iallafall, faaan jag som skulle sova hela dan!) sen ringer en kompis till J, också ska J dit så då måste jag gå med henne dit för de var liksom bara hon och jag hemma... och sen hade jag ju lovat att vattna farsans blommor och de gjorde jag aldrig igår så då gick jag dit och sen var jag där ett tag, sen skulle jag hämta J för att sen ta bussen med henne till W:s dagis och hämta henne så hon slapp vara på dagis till tusen och sen gå hem med dom och....nu kom jag precis hem och jag som skulle ha "Slappdag a'la Emelie" de gick ju bajs! meeeeeen....den har vart bra ändå=) fick liiiite slapp när jag var hemma hos farsan, satt och kollade på Våra bästa år och käkade bilar;) så de blev najs.....

och nu ska jag typ lyssna klart Hugger I Sten med Lars Winnerbäck, typ jordens bästa låt eller nått=) sen ska jag duscha, och...sen vet jag inte vad som händer=) har ingen anning om när vi drar ner gf eller nått...hehe som vanligt då=P jag är ganska dålig på att ha koll=S=P

Inga kommentarer: