onsdag 4 juli 2007

minst 1000 grader!

jag svettas! de är helt sjukt varmt! och om jag tycker de är varmt då är de fan varmt, ungefär 60 grader typ, för jag fryser jämt! så de är liksom stort när jag tycker de är varmt, och om jag svettas...ja då jävlar! äre nått fel:P

idag, idag, idag...idag ska jag typ vara hemma med W och sen när A kommer och morsan så ska vi åka och panta ALLA våra burkar och flaskor och shit, och jag ljuger inte nu; vi har inte pantat någon burk eller nått på ungefär ett och ett halv år eller slängt typ mjölkpaket och sånt så vi har ungefär kanske 15 svarta sopsäckar som A och jag ska panta idag:S men de bariga med detta är att vi får dela på alla pengar som vi får av pantningen och jag lovar de blir mer än 100 spänn var så....fast de är de enda som är bra med deXD dom/vi måste fan börja panta oftare!

men nu ska jag jumpa in i duschen, och sen blir de att fixa iordning mig och så, ska nog ha min nya tröja som jag köpte på P&L när jag var där, skit snygg! den är typ grå, och en T-shirt-klännig och fram så står de med vit text: Sahara Hotnights:D skit snygg! fast de fanns bara en storlek, så den var lite stor men morsan sydde in den igår så...idag blir de...kanske:P och sen ska man ha svarta leggings till och ja, jag tycker de är MEEEEGA snyggt med halv långatröjor och leggings;) Jag Lovvar de! haha vilken jävla engelska...hehe

ciaociao

Inga kommentarer: